ForsideFodbold1. FODBOLD INFO2. Fodbold udvalg3. FODBOLDSKOLEBørn: Små fødder / U6Børn: U06 Børn: U07 Børn: U08 Børn: U09Børn: U10Børn: U11 Børn: U12Børn: U13Indendørs fodbold 2019-2020Unge: U14UNGE: U15Unge: U16Unge: U17Unge: U18 Unge: U19Voksen: Serie 2 DamerVoksen: Serie 3 HerrerVoksen: Serie 5Voksen:VeteranerGymnastik1. Gymnastik info2. Gymnastikudvalg3. Program gymnastikopvisning 4. Oversigt Børnehold 2021-20225. Oversigt Voksenhold 2021-2022Børn: Forældre/barn (op til 4 år)Børn: Spilopper (4-5 år)Børn: Spring/rytme piger (0.-2. klasse)Børn: Spring/rytme piger (3.-5. klasse)BØRN: Springdrenge (0. - 2. klasse)BØRN: Springdrenge (3. - 5. klasse)Børn/unge: Juniormix (6. klasse og op)Voksen: CrossGYMVOKSEN: CrossGym - SommerVOKSEN: FITNESS PAKKE (FLERE HOLD)Voksen: Glad motion for vakse voksneVoksen: Kost og Energi - Ingen hold pt.VOKSEN: PilatesVoksen: Puls og styrkeVoksen: SeniorgymnastikVOKSEN: Udendørs Fitness - kun forårs tilbudVOKSEN: YOGAIdrætsgreneBadmintonFolkedansGå dig glad - forår 2021HåndboldKrocketLøb med NRUIMotion under åben himmel - forår 2021PetanqueNRUI JulestævneStøtteafdelingenUdvalgAnlægsudvalgBankoudvalgetOpkridtningOnline tilmeldingBadmintonafdelingenBrugervejledning online betalingFodboldafdelingenFolkedans tilmeldingGymnastikafdelingenInspirationskursus med Claus HechmannKrocketafdelingenOnline PræmiespilOrdinær online generalforsamling 2021PetanqueafdelingenLøb med NRUI - Tilmelding- Om osBestyrelsenKlub FrivilligKlubhusMødereferaterSports- og ByfestGalleriMedlems login

Ordinær online generalforsamling 2021

Næsbjerg Rousthøje UI afholder ordinær online generalforsamling: onsdag d. 17. marts 2021, kl. 19.00

NRUI’s ordinære generalforsamling afholdes i år online via Microsoft Teams. Det nuværende forsamlingsforbud på 5 personer er gældende i hele marts måned, så vi vurderer ikke det er realistisk, at få lov at afvikle en generalforsamling som vi kender den inden for overskuelig fremtid.

Du skal tilmelde dig generalforsamlingen på NRUI’s hjemmeside, www.nrui.dk. Når du har tilmeldt dig, modtager du en guide til, hvorledes du logger ind, og deltager på generalforsamlingen. Tilmelding skal være foretaget senest lørdag d. 13. marts.

Til de tilmeldte har vi samlet en ”goodiebag” med bl.a. dagsorden og regnskab. Og ellers er der et par små ”overraskelser” i posen. Der er drive in afhentning foran klubhuset mellem kl. 17.00-18.00 onsdag d. 17. marts, hvor der udleveres 1 pose pr. tilmeldt medlem, dog max en pr. husstand.

I vores nuværende vedtægter står anført, at der på generalforsamlingen er stemmeret til fremmødte medlemmer. Vi har vurderet, at et online fremmøde også er gældende, men foreslår en vedtægtsændring, så det fremadrettet står direkte i vedtægterne jfr. nedenfor. Har du ikke nået at tilmelde dig generalforsamlingen inden d. 13. marts, kan du fortsat deltage og stemme, vi har bare ikke mulighed for at udlevere en goodiebag til dig.

Dagsorden.
2. Valg af referent og stemmetællere
3. Bestyrelsens/formandens beretning og planer
4. Beretning fra udvalg/afdelingerne
5. Aflæggelse af det reviderede regnskab
6. Fremlæggelse af budget for det kommende år
7. Vedtægtsændring – se ændringen i boksen
8. Indkomne forslag – afleveres senest 8 dage før til formanden
9. Valg af bestyrelse
På valg:
a. Jens Frost Astrup – modtager genvalg
b. Lonnie Ravnsbjerg Uhre – modtager genvalg
c. Lasse Opstrup – modtager genvalg
d. Valg af 2 suppleanter (1 år)
- Ken Bloch – modtager genvalg
- Lise Bomann – modtager genvalg
e. Valg af 1 revisor (2 år)
- Max Jørgensen – modtager genvalg
f. Valg af en revisorsuppleant (1 år)
- Kasper Ladefoged – modtager genvalg

Vi glæder os til en ny og anderledes generalforsamling.

NRUI’s bestyrelse